Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.
Zmień rozmiar tekstu:

Norbert Jurczakowski - Specjalista w Zakładzie Eksploatacji Tramwajów nr 1 w Łodzi.

Rozmowa nagrana w dniu 12 czerwca 2012 roku w wagonie typu Lilpop II na terenie Zajezdni Telefoniczna w Łodzi.

Index rozmowy:

Koleje drogi zawodowej [00:00:09]
Zajezdnia Telefoniczna [00:01:36]
Ile jest obecni e w Łodzi zajezdni tramwajowych? [00:02:02]
Linia do Pabianic [00:02:57]
Łódzki Tramwaj Regionalny [00:04:22]
Na ilu trasach Pan jeździł? [00:05:53]
W jakim wagonie się znajdujemy? [00:06:43]
Na czym polega prowadzenie wagonu tramwajowego? [00:06:43]
Piasecznica [00:09:05]
Jeszcze o prowadzeniu tramwaju [00:11:12]
Droga hamowania [00:13:50]
(Dlaczego nowa szyna jest półokrągła? [00:14:39])
Na czym polega specyfika łódzkich torowisk [00:15:53]
Dlaczego w Łodzi prąd płynie odwrotnie niż w innych miastach? [00:18:16]
Łódzka zabudowa miejska - wyzwanie dla motorniczego [00:18:44]
Wypadki [00:23:15]
Jaki typ wagonów uważa Pan za najlepszy technicznie? [00:24:22]
Tabor używany sprowadzany [00:26:42]
Co się najczęściej psuje w wagonach tramwajowych? [00:28:35]
O pracy motorniczego… [00:30:09]
Oświetlenie ulic [00:32:59]
Sygnalizacja dzwonkami [00:36:25]
„Ksywki” wagonów używanych w Łodzi [00:37:32]
Robicie sobie Panowie jakieś dowcipy? [00:38:36]
Długo się trzeba uczyć na motorniczego? [00:42:15]
Kiedyś trzeba było mieć wąsy żeby pracować na tramwajach… [00:44:43]
Ilu jest w Łodzi motorniczych? [00:45:25]
Czy jesteście jako środowisko pracownicze zżytą grupą? [00:45:52]
Czy są organizowane „imprezy w tramwaju”? [00:47:47]
(Czym dla Pana jest ta praca? [00:48:47])

TOP